TΑ ''ΚΑΔΡΑ''

2013-01-05 13:50

                                       

-Κυρία Σικιαρίδου-Παπακωνσταντίνου μου, αν οι καταθέσεις σας, οι οποίες αναγράφονται στην επονομαζόμενη λίστα Lagarde, προέρχονται από νόμιμη κατά πάντα πηγή και όχι π.χ. από μίζες ή αρπαχτές, είναι δε φορολογημένες και συμφώνως προς την ελευθερία κινήσεως κεφαλαίων νομίμως εις την Εσπερίαν εξηγμένες, γιατί υποβάλατε την παραίτησή σας από το ΤΑΙΠΕΔ, με αποτέλεσμα να στερηθώ των πολυτίμων υπηρεσιών σας τώρα που αρχίζει το πολλοστό μεγάλο φαγοπότι με το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου; Αν ήμουν εγώ στη θέση σας, βλακωδώς φερόμενος θα είχα διανείμει δίκην φέιγ-βολάν δήλωση, στην οποία θα ανέλυα ένα προς ένα τα απαρτίζοντα τις καταθέσεις μου κονδύλια με παράθεση τόσο του αριθμού της διπλότυπης απόδειξης υπηρεσιών που εξέδωσα δι’ έκαστον εξ αυτών κατά τον Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων όσο και αποδεικτικών που θα κατεδείκνυαν ότι όλα αυτά τα ποσά είχαν δηλωθεί στην αρμόδια για τη φορολογία του εισοδήματός μου ΔΟΥ και είχαν φορολογηθεί. Επίσης, δίπλα από κάθε κονδύλιο θα ανέγραφα ημερομηνία και αριθμό του παραστατικού της τραπέζης, μέσω της οποίας ενέβασα στο εξωτερικό το αντίστοιχο ποσό. Ταυτοχρόνως θα υπέβαλλα την ίδια δήλωση στο ΣΔΟΕ και θα απαιτούσα να ελεγχθεί το περιεχόμενό της εντός 24 ωρών και να μου χορηγηθεί έγγραφο, από το οποίο θα προέκυπτε πέρα πάσης αμφιβολίας ότι η προς το κοινό δήλωσή μου έχεται πλήρους αληθείας. Ακολούθως θα δημοσιοποιούσα το επιβεβαιωτικό των ισχυρισμών μου έγγραφο του ΣΔΟΕ με την ακόλουθη προτροπή προς τους κακεντρεχείς παπαγάλους, δημοσιογράφους, αρθρογράφους, παρουσιαστές και λοιπούς χαμερπείς λιβελογράφους: «βουλώστε το και σκάστε για να μην σας πάρει ο διάολος και σας σηκώσει». Εσείς γιατί δεν το κάνατε; Μη μου πείτε απλώς ότι είσθε πιο έξυπνη από εμένα, διότι θα πάθω και κατάθλιψη!

                                    

- Κύριε Καπελέρη μου, όταν ο Ποπάι σάς έδωσε 10-20 ονόματα, όπως είπατε, για να ελέγξετε το προφίλ τους [το ανφάς δεν θα το ελέγχατε;] εσείς τί του είπατε ακριβώς; Δεν τον ρωτήσατε πόθεν προέκυψαν αυτά τα ονόματα; Κι’ αν σας είπε ότι εμπεριέχονται στη λίστα Lagarde, του είπατε ότι αυτή είναι παράνομο αποδεικτικό μέσο και αρνείσθε να κάνετε χρήση των διαλαμβανομένων σ’ αυτήν πληροφοριών; Τελικά, πραγματικά δεν θυμάσθε ποιά είναι αυτά τα 10-20 ονόματα; Κι’ ο έλεγχος που κάνατε ήταν «άτυπος;»; Δεν έχει γραφεί τίποτε και πουθενά; Μήπως είναι, λέω μήπως, τα ονόματα του κυρ Μήτσου του μανάβη στο Κερατσίνι ή της κυρά Κατίνας της ψιλικατζούς στα Τρίκαλα;

                                                   


- Κύριε Διώτη μου, όταν ο Βενιζέλος σάς παρέδωσε άτυπα, όπως δηλώσατε, τη λίστα Lagarde και σεις του είπατε, όπως ισχυρίζεσθε, ότι πρόκειται για παράνομο αποδεικτικό μέσο, γιατί δεν του την πετάξατε στη μούρη ως αυστηρός τηρητής του νόμου που είσθε που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του; Και γιατί δεν του τα γράψατε κιόλας, ώστε να τον προστατεύσετε; Μη μου πείτε ότι είναι μεγάλο παιδί και δεν έχει ανάγκη προστασίας, διότι και τα μεγάλα παιδιά, όπως καλύτερα γνωρίζετε, διαπράττουν ενίοτε στυγερά εγκλήματα!

                           


- Κύριε Βενιζέλε μου, όταν τοποθετήσατε στη μολυβοθήκη του γραφείου σας το στικάκι με τη λίστα ανάμεσα σε πληθώρα άλλων στικακίων, όπως είπατε, πώς διακρίνατε το στικάκι με τη λίστα από τα άλλα στικάκια; Προφανώς ήταν δυσδιάκριτη, εξ ου και όταν φύγατε από το υπουργικό γραφείο τα πήρατε όλα, με αποτέλεσμα να μην παραδώσετε το επίμαχο στον διάδοχό σας κ. Σαχινίδη, ο οποίος, παρεμπιπτόντως, δεν είχε ιδέα για τον φόνο, συγγνώμη για τη λίστα ήθελα να πω. Όταν, όμως, στη συνέχεια έγινε ντόρος, πώς καταλάβατε ποιό είναι το στικάκι που στείλατε στον Σαμαρά; Προφανώς ανοίξατε όλα τα στικάκια και διαπιστώσατε ποιό είναι εκείνο με το παράνομο περιεχόμενο. Αφού το περιεχόμενό του γνωρίζατε πως είναι παράνομο, όπως σας είπε ο κ. Διώτης, όταν το στείλατε στον πρωθυπουργό, το συνοδεύσατε με επιστολή, με την οποία να του εξηγείτε ότι πρόκειται περί παρανόμως κτηθέντος αποδεικτικού μέσου, ώστε να τον προστατεύσετε;

                                                       


- Για σάς κύριε Ποπάι δεν έχω απορία, διότι είσθε άμοιρος ευθυνών. Η ιστορία ήδη σας έχει κρίνει αθώο, όπως θα πράξει και η Δικαιοσύνη κατά καθήκον. Τα ανομήματά σας είναι παραγεγραμμένα, εξ ου και μπορείτε πλέον να πάτε για καφέ με τη σύζυγό σας σε οποιαδήποτε γωνιά της επικράτειας επιθυμίτε, εάν τολμάτε! Έχετε δικαιωθεί και εσείς, όπως είχε δικαιωθεί και ο Άκης με την παραγραφή, σε πρώτη φάση, των ανομημάτων του! Πάντως, εάν θέλετε, μού απαντάτε στην εξής αθώα ερώτηση: στον Γιωργάκη δεν έχετε πει τίποτε; Θα σκάσω από περιέργεια, η οποία συναγωνίζεται σε βάθος την ευήθειά μου. Θέλω να μου το πείτε σεις ο ίδιος, επειδή ενθυμούμαι ότι εκείνος είχε πει ότι εγνώριζε το θέμα και είχε δώσει εντολή να γίνει έρευνα σε βάθος και προς πάσα κατεύθυνση. Μπορεί, όμως, να μην το θυμάται, γι’ αυτό θέλω τη δική σας θέση, ώστε στη συνέχεια να πληροφορηθώ, αν εκτελέσατε την εντολή του ή όχι!

                       


- κ. Σαχινίδη μου, εσείς δεν ακούσατε τίποτα για κάποια λίστα; 34 ολόκληρους μήνες μέσα σ’ αυτό το κτήριο του Υπουργείου Οικονομικών με αρμοδιότητα επί των εσόδων του κράτους δεν έτυχε να πέσετε πάνω στο στικάκι που περιφερόταν παρανόμως στους αχανείς διαδρόμους; Μήπως μπερδευτήκατε με το incognito;

                 


- κ. Κουσελά μου, σεις δεν είσθε που παραιτηθήκατε για τη λίστα των 1.700 οφειλετών [ή μήπως 3.000] που σας έκρυβε ο Βενιζέλος; Δηλαδή με κατάλογο προσώπων που είχαν ήδη βεβαιωμένα χρέη, τον οποίο ζητούσε επιμόνως ο Πεπόνης και τον οποίον έλαβε μόνον όταν απείλησε τους υφισταμένους σας με δίωξη για απείθεια; Τίποτε δεν είχατε ακούσει για άλλες λίστες;

                                           


-Ξέρω,ξέρω.....''Όλα στο φώς''.

                            

-Είναι ''αναπόφευκτο'' να μας ''κυβερνάς'' τέτοιοι μαλάκες που είμαστε.....